Adops, Ideo Solutions AS

Adops, Ideo Solutions

Del: 

AD-OPS MÅ DU GJØRE UANSETT. GJØR DET RIMELIGERE OG MER EFFEKTIVT, MED AVANSERT SYSTEMKOMPETANSE.

  • Bruk av et enkelt system for dine selgere for å registrere salg og medieplan,
  • Publisering av annonsemateriale etter medieplanen i Cxense Display – produksjon,
  • Justeringer av materialformater ved behov, direkte kommunikasjon med dine kunder,
  • Oppsett av integrasjon med Fagpressens Programmatic,
  • Etablert kommunikasjon med Cxenses teknologiske support,
  • Rask respons på dine henvendelser til adops.DittNettsted@ideosolutions.no og en servicetelefon,
  • Rapportering

Dette sier en av kundene våre:

Nina Gade Tenvik
nina@kampanje.com
tel. 913 76 776

Nina er kommersielt ansvarlig/forretningsutvikler i Kampanje, samt
styremedlem i Fagpressen.

Ideo Solutions AS er et interaktivt byrå og et Internett Software House

Ideo Solutions produksjon er lokalisert i Polen. Her i fra støtter vi våre kunder både i og utenfor Europa med nearshore-modellen.

Vi bistår kunden med komplekse tjenester, gjennom planlegging, utvikling og innføring av diverse internettløsninger

Ideo Solutions AS er i Norge representert med en lokal ledelse som har lang ledelseserfaring fra norske medier, og kompetanse til å innføre komplekse digitale prosjekter. Like mye for B2C som for B2B, med inngående kjennskap til bransjen og norske nettbrukere.

Klikk her for mere informasjon og tilbud for fagpressens medlemmer

 

Kurs og arrangementer

Dato: 
Onsdag 07. Mar
Kl.: 
09:00 til 10:30
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Alle må vi lage rutiner for å følge de nye reglene for personvern som blir norsk lov allerede i mai i år. Hvordan gjør vi dette riktig – særlig når vi bruker fagforeningsdata som abonnementsbase?

Dato: 
Torsdag 08. Mar
Kl.: 
13:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Hvordan går det med de ulike mediene? Hvem er vinnerne og taperne når det gjelder lesing og bruk? Hvor går inntektene?

Dette og mer til får du kunnskaper og innsikt om på Trender som arrangeres av Fagpressens Markedsforum. Du får tall og fakta, og kanskje kan du gå hjem med nye ideer om hvordan du bør tilpasse deg endringene fremover? Ole Petter Nyhaug forteller om forbrukertrender knyttet til medier, Kantar Media bidrar med tall og innsikt, og RED Media Consulting forteller om annonseinntekter. Vi avslutter med litt mat og mingling.

Dato: 
Fredag 16. Mar til Lørdag 17. Mar
Kl.: 
10:00 til 12:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Velkommen til PUFF 2018! La deg inspirere av Bjørn Olav Nordahl i NRK Brennpunkt, og lær å øke nettrafikken eksplosivt. Du lærer også å lage og redigere video med mobilen. Konferansen starter fredag 16. mars kl 10.00 og avslutter lørdag 17. mars kl 12.00.