Hvordan går det med de ulike mediene? Hvem er vinnerne og taperne når det gjelder annonseinntekter? Dette og mye mer får du innsikt i på Trender 2024. Alt foregår i "storstua" i Pressens hus.
Hvordan går det med de ulike mediene? Hvem er vinnerne og taperne når det gjelder annonseinntekter? Dette og mye mer får du innsikt i på Trender 2024. Alt foregår i «storstua» i Pressens hus.
Vi avslutter med tapas og mingling. Ta med deg en kollega eller flere, meld deg på!
14.00 Velkommen og praktisk informasjon, Ingunn Roald fra Markedsforum
14.05 Digitale trender og muligheter innen kunstig intelligens, forsker, Technorocks, Silvija Seres. (presentasjonen lastes ned her.)
15.15 De store medietrendene, forskningsdirektør Knut Arne Futsæter, Kantar Media (presentasjonen lastes ned her.)
15.45 Pause 10 min
15.55 Hvordan jobber vi strategisk og taktisk med annonsering. Markedssjef Marko Milekvist fra DNB deler og svarer på spørsmål. (presentasjonen lastes ned her.)
16.25 Tallenes tale om fagpressens annonseinntekter, og hva kan Fagpressen sentralt bidra med for at fagmediene skal beholde/øke sine inntekter? Kjartan Tyvand, Fagpressen og Per Brikt Olsen, Fagpressen (presentasjonen lastes ned her.)
17.00 Tapas
18.00 Vel hjem
Silvija Seres utmerker seg som en toneangivende autoritet på feltet av kunstig intelligens (KI) og teknologi, med en bred og merittert karrierebakgrunn. Hun står anerkjent som en pioner innen KI, viet til å undersøke og påvirke fremtidens teknologiske landskap.
Hun har en robust akademisk fundament fra prestisjetunge institusjoner som Oxford University, noe som har gitt henne en sjelden blanding av teoretisk innsikt og forretningsmessig skarpsindighet. Silvija er ettertraktet som mentor og rådgiver innen KI for firmaer som ser etter innovative veier for å vokse og utvikle seg.