Hvordan skape digitale inntekter i 2018?

Primærfaner

Hvordan skape digitale inntekter i 2018?

Seminar om digitale inntekter i Markedsforum 15. februar. (Foto: BN).

Del: 
Erfaringsutveksling med Markedsforum, FULLT!
Dato: 
Torsdag 15. Feb
Sted: 
Fagpressen, Akersgt. 43, inngang Lille Grensen
Kl.: 
15:00 til 17:00
Passer for: 
Markedsførere
Annonseselgere
Pris: 
Gratis for medlemmer

Markedsforum inviterer til workshop for digitale inntekter. På seminaret får du innsikt og råd om hva dine digitale kanaler kan generere av inntekter. Salgssjef Rune Johansson fra Teknisk Ukeblad er faglig ansvarlig.

Her skal vi gå spesifikt til verks for å se hvilket potensial dine digitale utgivelser har for å generere inntekter. Kanskje er det små grep som skal til for å gjøre annonsørene dine fornøyd, og kanskje kan du tiltrekke helt nye annonsører.

Målet med denne ettermiddagen er at du skal få med deg noe nyttig og inspirerende tilbake i arbeidshverdagen – noe som på relativt kort tid kan gi effekt.

Salgssjef Rune Johansson fra Teknisk Ukeblad er faglig ansvarlig. Han har mange års erfaring med digitale inntekter og vil på forhånd se gjennom ditt nettsted slik at du er sikret gode råd og en god prosess.

Deltakerne blir invitert til aktivitet. Derfor setter vi et tak på 10 personer, slik at alle får god effekt og gode råd. KURSET ER FULLT, men vi vurderer å sette det opp igjen senere hvis det er interesse for det.
 

Det blir servert pizza.

Fagpressens lokaler, 15. februar, kl 15.00 – 17.00

Påmelding: 
Rekkefølge
Ønsker du ha med noen kolleger, kan du melde de på ved å skrive navnet deres i feltet over.

Kurs og arrangementer

Dato: 
Onsdag 07. Mar
Kl.: 
09:00 til 10:30
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Alle må vi lage rutiner for å følge de nye reglene for personvern som blir norsk lov allerede i mai i år. Hvordan gjør vi dette riktig – særlig når vi bruker fagforeningsdata som abonnementsbase?

Dato: 
Torsdag 08. Mar
Kl.: 
13:30
Passer for: 
Redaktører
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Hvordan går det med de ulike mediene? Hvem er vinnerne og taperne når det gjelder lesing og bruk? Hvor går inntektene?

Dette og mer til får du kunnskaper og innsikt om på Trender som arrangeres av Fagpressens Markedsforum. Du får tall og fakta, og kanskje kan du gå hjem med nye ideer om hvordan du bør tilpasse deg endringene fremover? Ole Petter Nyhaug forteller om forbrukertrender knyttet til medier, Kantar Media bidrar med tall og innsikt, og RED Media Consulting forteller om annonseinntekter. Vi avslutter med litt mat og mingling.

Dato: 
Fredag 16. Mar til Lørdag 17. Mar
Kl.: 
10:00 til 12:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister

Velkommen til PUFF 2018! La deg inspirere av Bjørn Olav Nordahl i NRK Brennpunkt, og lær å øke nettrafikken eksplosivt. Du lærer også å lage og redigere video med mobilen. Konferansen starter fredag 16. mars kl 10.00 og avslutter lørdag 17. mars kl 12.00.